翻版鱼头

如果一切从头再来,明天的我是否笑容依然。

翻起2012-9月-26号-中山(日记)

 2012年九月廿六号-

今日老业饮醉酒,讲咗d好难过好伤心既往事。。

距话,以前同一个杏坛既女,有过一段八年既爱情。
距话,衣家分开都有10年,她 现在的婚姻都唔系甘理想,从距噶语气渗透出,其实老业噶婚姻都一样,并不理想。

老业酒后吐真言,距话,当年唔应该分开、然后讲咗好多好后悔既说话。当时我安慰距,觉得同自己所经历既爱情(拍拖)好相似。
当拥有个阵唔懂得珍惜,到失去之后再珍惜。但失去咗之后就后悔莫及。

老业讲 其实当年分开系个好错噶决定,我问距点解?
最后距讲咗个好大噶秘密呗我听,其实老业同个女已经结婚,而且有两个细路。
当时,我都心寒。
距话,当年放弃子女,同另一个远走高飞。
后尾后悔了, 继然为两个细路,内疚咗好多年。

最后,老业以过来人身份、呗咗一句忠告我。
稳女朋友都好,结婚都好。
唔系稳自己中意,而系稳适合自己的。
评论

© 翻版鱼头 | Powered by LOFTER